FANDOM

Constantine bigboxart
151cc Constantine
Constantine012505
Constantine 1
Fondue constantine wideweb 470x314,0
Keanu-reeves-constantine l

Opis

John Constantine urodził sie z niechcianym darem, który stał się jego przekleństwem - potrafi rozpoznawać tajemnicze istoty, kroczące po ziemi w ludzkich ciałach. W swych niebudzących podejrzeń wcieleniach bez przeszkód wtapiają sie w tłum, wypełniając swe misje. Jeżdżą samochodami, pracują, nawiązują kontakty z ludźmi. Taka istota może być mężem lub żoną, można mieć ją za przyjaciala lub sąsiada i nie mieć pojęcia o jej prawdziwej naturze. Nikt nie wie, że nie są normalnymi ludźmi. Tylko John ich widzi. Te niesamowite wizje, których nikt nie potrafi pojąć, i od których chciał się wyzwolić, pchnęły Constantina ku samobójstwu. Niestety, próba się nie udała. Odratowany wbrew swej woli ponownie znalazł sie w świecie żywych. Na zawsze naznaczony, ma nadzieję, ze uda mu się uzyskać zbawienie, odsyłając "istoty" tam, skąd przybywają - z powrotem w otchłań. Jako broni używa świętych relikwii, rozumu, pięści i wszystkiego, co okaże sie pomocne. Kiedy zdesperowana detektyw Angela Dodson nakłania go do pomocy w sprawie zagadkowej śmierci jej bliźniaczej siostry, nie spodziewa się, że zawiedzie ją to wprost do świata demonów i aniołów, istniejącego tuż obok, z pozoru całkowicie notmalnego, Los Angeles.

Ekipa

reżyseria Francis Lawrence

scenariusz Kevin Brodbin , Frank A. Cappello

zdjęcia Jeff Cutter

muzyka Lisa Gerrard

Obsada

Keanu Reeves – John Constantine

Rachel Weisz – Angela Dodson/Isabel Dodson

Shia LaBeouf – Chaz Kramer

Djimon Hounsou – Papa Midnite

Max Baker – Beeman

Pruitt Taylor Vince – Ojciec Hennessy

Gavin Rossdale – Baltazar

Tilda Swinton – Gabriel

Peter Stormare – Lucyfer

Jesse Ramirez – Scavenger

Michelle Monaghan – Ellie

Larry Cedar – Vermin Man

Suzanne Whang – Matka

Laz Alonso – Williams

Download

HotFile

Więcej z Fandomu

Losowa wiki